serial · Uncategorized

Trzynaście powodów

7783926.3Odkładałam ten serial na później, mimo tego, że wszyscy moi znajomi go zachwalali i namawiali do obejrzenia. No i przyszedł czas na mnie, ale bez presji. Gdy już znalazłam czas, zasiadłam z michą popcornu i wciągnęłam serial w jeden weekend. To jest naprawdę dobry serial. Może jest to film o nastolatkach, ale zdecydowanie nie tylko kierowany do nich. Serial daje dużo do myślenia. Trzynaście odcinków i każdy był szokujący w pewien sposób. Teraz muszę zakupić książkę i przeczytać. Ciekawa jestem Waszych opinii na temat tego serialu.

Leave a Reply

